06 februarie 2010

Nu aveau mandat... înainte de 9/11



6 comentarii :

Despina spunea...

Din cate inteleg eu ,la sfarsit vorbeste de atentatul de la Craciun dintr-un avion KLM zburand la Detroit care a fost oprit de un pasager.Nu se mai aude nimic din cauza ca a fost din nou o greseala a FBI,iar guvernul obamez acopera asta.
E corect ce-am inteles ?

Riddick spunea...

Da, în plus, olandezul care a sărit pe atentator, arzându-şi mâinile în încercarea de a stinge "bomba", nu este chemat de canalele de stiri pentru declaraţii. Avea loc rezervat chiar în zona aripilor, lângă rezervoarele de combustibil.

Riddick spunea...

Atentatorul, vreau să spun.

Despina spunea...

M-am tot intebat de ce nu se aude nimic.
Eu am fost cu sora-mea pe 23-12 in tranzit pe aeroportul din Texas.Era totul normal
Am citit ceva pe internet despre atentatul din ziua de Craciun
Cand ne-am intors insa in 30-12 a fost supuse unui control cum n-am avut pana acum.
Apoi a mai citit sora-mea ceva pe internet, s-a speriat rau
Dar cam atat
Nimic mai mult .Incredibil !

Riddick spunea...

Mai este un aspect încă neclarificat - cine este personajul în costum, care l-a trecut pe atentator prin filtrele de la aeroport, deşi nu avea actele în regulă şi era si pe lista de suspecţi interzişi la îmbarcare. Întrebări, întrebări...

Despina spunea...

Eu aveam un ruj de buze lichid ( 10 ml) mi-a cerut sa-l desfac si mi l-a pus intr-o punga separata ,sigilata.
Mi l-a dat mai tarziu inapoi
Deci, controale serioase se fac, dar nu la toata lumea ...... (:


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: