05 august 2020

CVT vs. Iohannis


6 comentarii :

Anonim spunea...

CVT vs. Iohannis cum poti pune un astfel de ...titlu ??????????? Pai EXISTA , POATE EXISTA VREODATA ...NIVEL DE COMPARATIE INTRE UN GIGANT SI-UN PIGMEU ANALFABET ???????? Cum dracu s-a facut de n-am stiut NICIODATA s a ne alegem liderii ??? Iliescu in locul lui Ratiu , Constantinescu in locul lui VADIM , Iliescu in locul...aceluiasi VADIM ... Traian Basescu in locul....ACELUIASI CORNELIU VADIM TUDOR iar bomboana de pe coliva romanilor acest sasalau lipsit de cele mai elementare notiuni de cultura { si generala si politica } nationala plus empatie vis avis d e poporul caruia ai este...lider suprem . Cred ca doar DRACU este cel ce suceste mintile romanilor , DUMNEZEU SA NE AJUTE ! P.S. El , saracu Dumnezeu , o vrea sa ne ajute dar noi romanii , de-ai dracului ce suntem , ne incapatanam sa ne punem contra intotdeauna de parca asta ne-ar vrea raul pe cinstea mea !!!

Riddick spunea...

Nu-i comparaţie, ci polemică. "Versus", adică "împotrivă", "contra".

Suntem duşi cu capu', dovadă ce conducători avem.

Anonim spunea...

De regula , in aceasta perioada ma folosesc de PC-u in online sau off line doar noaptea sau { asa ca acum bunaoara } dimineata cand este totusi mai suportabila atmosfera .Am dat cautare la CVT si discursurile sale politice si chiar politicianiste si , pentru ca tot zisesi ceva despre polemica , am comparat discursurile si mai ales ATITUDINILE celor doi . Nu exista criteriu , nivel de comparateie astfel incat , a-mi mentin parerea si afirmatia : UN GIGANT VS. UN PIGMEU ! St i care-i treaba ? CVT n-a fost niciodata sau n-a dorit sa fie polliticaly corect ci...a fost fix ca oamenii de pe strada si de aceea nu-mi pot explica cum dracu de acesti oameni { oamenii d e rand caci , alora le era adresat discursul si atitudinea TRIBUNULUI }, n-au inteles , NU L-AU INTELES NICIODATA . Vadim ar fi trebuit sa fie Presedinte inca dinainte sa vina a doua oara Ion Iliescu la Cotroceni . Daca ar fi fost ales ...la ora asta UDMR ar fi fost doar o poveste iar UE si structurile sale plus armata de lobbisty de-acolo de-asemenea .Asta e frate , am fobie la unguri si nu doar la ei ci , la toti aceea care , sub scutul acelei expresii numite politically corect , considera ca drepturile si libertatile mele trebuie trecute sub tacere caci doar drepturile si libertatile lor conteaza caci , ei fiind minoritari , doar ei conteaza . Mai dai dracului de jigodii ! Pana si faptul ca " intreaga Politie Romana este in alerta dupa uciderea unui cap interlop " , pana si asta ma scoate din pepeni . Daca s-ar gasii cineva cu sange in instalatie , javrele astea n-ar mai sufla decat...ca sa respire !Chiar { desii fireste este in afara subiectului } ai observat cum al ridicau tiganii in slavi si cum ai pomeneau amintirea si faptele acestui ticalos ? Mai ales pentru ca l-am cunoscut , STIU ca... nu era asa si-n plus , POLITIA , PROCURATURA si JUSTITIA sa-l manance d e cacat caci , datorita atitudinii lor asta si altii ca el au ajuns sa fie teroarea Bucurestiului si-a altor orase si comune romanesti .

Anonim spunea...

Care dintre candidate este nevasta lui Catarama ? Nu ca m-ar interesa foarte mult primarul c e va fi ales la sectorul 1 insa...s-o stiu si eu . Catarama , dupa ce si-a cheltuit purcoiul d e bani pe doua sau trei candidaturi esuate la Cotroceni...se vrea primarul din umbra al sectorului 1 ? Interesant !Cine-i in spatele lui oare ?

Riddick spunea...

L-am votat pe Vadim în 2000 la turul doi. Nu credeam c-ar putea ajunge în turul doi, că-l votam din prima. Votasem la turul întâi cu... Isărescu. Ptiu!

Citeam cel puţin lunar "România Mare" şi chiar dacă nu eram de acord 100% găseam puncte de vedere valide, pe care mi le însuşeam. Retrospectiv, mi-am dat seama c-ar fi trebuit să votez exclusiv cu PRM, la toate alegerile. Şi nu numai eu.

Adina Alberts, candidatul PRO România la sectorul 1. În umbră... desigur, masonii, mafioţii.

Riddick spunea...

"Alberts", după primul soţ - altfel, "e româncă" (ea 51, Cataramă 65).


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: