07 iulie 2017

S-a punctat aici tot ce trebuie pentru descrierea momentului actual


Constantin Cojocaru:

DIABOLIC

Cei care au pus stăpânire pe România prin lovitura de stat din decembrie 1989 se dovedesc a fi, realmente, diabolici.
Am tot sperat că se vor sătura de atâta furat şi de atâta rău făcut poporului român şi că va veni un moment când ne vor lăsa în pace.
Nici o speranţă.
Nu vor pleca, niciodată, de bună voie şi vor găsi noi şi noi soluţii să ne fure şi să ne facă rău. Singura şansă este să-i alungăm de la conducerea statului nostru.

1. Am spus, din capul locului, că atât programul electoral cu care PSD a câştigat alegerile din decembrie 2016, cât şi programul de guvernare al alianţei PSD-ALDE, nu au fost altceva decât nişte cacialmale cu care Liviu Dragnea şi „consultanţii” săi străini, de fapt, stăpânii săi, au înşelat, încă o dată, electoratul român. Aşa cum s-a întâmplat cu toate programele electorale şi cu toate programele de guvernare cu care FSN, PDSR, PSD, PD, PDL, PNL, ca şi toate celelalte „aripi” desprinse din fosta securitate şi din nomenclatura PCR, au tras pe sfoară poporul român în ultimii 28 de ani.
2. Buni cunoscători ai situaţiei dramatice în care chiar ei au adus ţara, prin „reformele” impuse românilor de către cei pe care ei i-au instalat la conducere prin lovitura de stat din dcembrie 1989, „consultanţii” lui Liviu Dragnea au sesizat faptul că una din consecinţele alungării din ţară a jumătate din populaţia aptă de muncă a fost aceea că românii au înţeles, direct, prin experienţă proprie, nu din auzite, că au fost transformaţi în sclavi, plătiţi cu cele mai mizerabile salarii şi pensii din Europa, în ciuda faptului că resursele ţarii lor le-ar fi permis salarii şi pensii mult mai mari.
Aşa au ajuns consultanţii la ideea unei majorări bruşte a salariului minim, a salariilor bugetarilor şi a valorii punctului de pensie, măsuri bine primite de cea mai mare parte a electoratului, care a şi dat votul ei pentru PSD şi l-a adus la guvernare.
3. În economia României, există resurse financiare, există banii cu care ar putea fi sporite salariile şi pensiile românilor.
În România, salariile (împreună cu pensiile şi ajutoarele sociale) reprezintă mai puţin de o treime din PIB-ul creat de români, restul, de două treimi, este încasat, ca profituri, de către cei care au devenit propriatarii capitalului, prin hoţiile numite privătizări şi retrocedări.. Aproape 90% din acest capital este, astăzi, controlat de străini, de transnaţionali, ceea ce face ca cea mai mare parte a profiturilor să fie scoase în afara ţării, nedeclarate şi neimpozitate. În ciuda faptului că investiţiile din capital străin reprezintă numai 1% din totalul investiţiilor realizate în România în ultimii 28 de ani.
În ţările civilizate, raportul dintre salarii şi profituri este exact invers: două treimi pentru salarii şi o treime pentru profituri..
4. Creşterea salariilor şi pensiilor românilor poate avea loc numai fie prin schimbarea raportului dintre salarii şi profituri, în favoarea primelor, fie prin creşterea PIB-ului, pe baza căreia să poată creşte şi salariile şi profiturile.
Programul electoral al PSD, ca şi primul Program de guvernare al alianţei PSDALDE, nu cuprind nici o măsură care să determine schimbarea raportului dintre salarii şi profituri şi nici o mâsură care să determine creşterea PIB-ului, fără îndatorarea ţării..
Am arătat, la timpul potrivit, că aşa-zisul Fond Suveran de Dezvoltate şi Investiţii este o mare cacialma. El nu are nimic de-a face mici cu suveranitatea, nici cu dezvolarea, nici cu investiţiile. Este o înşelătorie, prin care Dragnea şi cu consultanţii lui vor să transfere în proprietatea transnaţionalilor ultimele rămăşiţe ale capitalului furat de statul român de la propriul popor, prin Legea 15/1990. Ultimele 15 miliarde din cele 500 de miliarde de euro, actuali,, cât este valoarea furtului, a prejudiciului, pentru care ar trebui trimişi în judecată şi condamnaţi cei care au iniţiat, adoptat şi promulgat această lege criminală.
5. Liviu Dragnea şi consultanţii lui au ştiut de la bun început că promisiunile lor privind creşterea salariilor şi pensiilor nu vor putea fi îndeplinite.
Au pus la cale circul cu demiterea Guvernului Grindeanu, pe de o parte, pentru a permite constituirea unui Guvern mai „al meu”, pentru Klaus Iohannis şi, mai ales, pentru cei care l-au făcut Preşedinte al României şi îl ţin în această funcţie, pe de altă parte, pentru a introduce în programul de guvernare noua cacialma numită impozit pe cifra de afaceri, prin care se încearcă finanţarea creşterii salariilor şi pensiilor printr-un impozit... plătit de salariaţi şi pensionari.
6. Impozitul pe cifra de afaceri, cunoscut şi sub denumirea de impozit pe circulaţia mărfurilor, sau impozit pe vânzări, „sales tax”, la americani, este un IMPOZIT INDIRECT, o TAXA PE CONSUM.
Acest impozit este suportat, este plătit de CONSUMATORI, nu de către producători, sau de vânzători, nu de către întreprinderi sau de către companii.
Producătorul, sau vânzătorul nu face altceva decât să COLECTEZE impozitul şi să-l transfere la bugetul, de stat, sau local. Nu plăteşte el, din banii lui, aşa cum plăteşte, de exemplu, pentru că are în proprietate un teren, o clădire, un camion, un tractor etc.
Impotizul pe cifra de afaceri va fi plătit de către CONSUMATORI, de către toţi cei care au votat pentru PSD, dar şi de către toţi ceilalţi români care vor cumpăra bunuri şi servicii de pe piaţa românescă,
7. Formidabilă diversiunea creată pe acest subiect de către toată presa din România.
O parte a presei sperie românii că noul impozit va determina intrarea în faliment a mii de întreprinderi, reducerea investiţiilor, a locurilor de muncă, plecarea investitorilor etc.
O altă parte a presei ridică osanale PSD-ului şi lui Liviu Dragnea pentru că a declanşat războiul împotriva multinaţionalelor, pe care le pune să plătească noul impozit, din care vor fi plătite creşterile de salarii şi pensii.
Toţi mint cu neruşinare, pentru a ascunde mârşăvia pusă la cale de către trădătorii de ţară.
Totul pentru un pumn de arginţi!
8. Impozitul pe cifra de afaceri nu are nici o legătură cu banii companiilor, fie ele mici sau mari, fie ele în proprietatea românilor sau a transnaţionalilor, nu are nici o treabă cu investiţiile, cu locurile de muncă etc El are legătură cu buzunarul consumatorului, salariatului, al pensionarului, al asistatului social etc
Impozitul pe cifra de afaceri nu va duce la reducerea veniturilor, a profiturilor pe care le încasează multinaţionalele din România. Dimpotrivă, deoarece impozitul pe cifra de afaceri va înlocui impozitul pe profit, va avea ca efect reducerea contribuţiei acestor companii la bugetul de stat, respectiv creşterea profiturilor realizate de aceste companii în România.
9. Dacă vor fi lăsaţi să guverneze până în decembrie 2020, Dragnea, Tăriceanu şi ai lor, prin desfiinţarea impozitului pe profit, vor băga în buzunarele şi conturile multinaţionalelor un plus de peste 10 miliarde de euro, mult mai mult decât ne-ar trebui ca să terminăm şi autostrada Piteşti-Sibiu, şi autostrada Comarnic-Braşov, şi autostrada Braşov-Timişoara, şi autostrada Cluj-Târgu Mureş-Iaşi. Prin instituirea impozitului pe cifra de afaceri, ei vor scoate din buzunarele consumatorilor români – salariaţi, pensionari, mici întreprinzători etc – peste 8 miliarde de euro, pe an, adică 24 miliarde de euro, în trei ani, din care vor folosi o mică parte pentru plata creşterilor de salarii şi pensii, restul urmând să intre în conturile firmelor căpuşe ale guvernanţilor.
10. Ceea ce vor face cei care vor iniţia, adopta şi promulga legea prin care va fi instituit impotizul pe cifra de afaceri, ca înlocuitor al impozitului pe profit, poartă numele de subminare a economiei naţionale.
Iată de ce au avut grijă să scoată din Codul Penal infracţiunea de subminare a economiei naţionale!.
DIABOLIC!
Constantin COJOCARU
5 iulie 2017.

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: