06 ianuarie 2015

De ce trăim în sărăcie ?



8 comentarii :

Anonim spunea...

De prosti !!!
Asta e raspunsul !
Orice teoretizare e inutila si neavenita !
PROSTI si imaturi !

Anonim spunea...

Sau, poate si de asta !

http://www.nasul.tv/2015/01/07/declaratie-incendiara-a-unui-fost-sef-al-armatei-romane-populatia-romaniei-este-atacata-cu-arme-psihotronice-din-interiorul-tarii-iar-in-marile-piete-publice-din-bucuresti-sunt-amplasate-dispozitive/

Crystal Clear spunea...

Câtă dreptate are !

EXACT AŞA ESTE !

Mă gândesc să-mi fac si eu firma in Cipru...

Pe bune

Crystal Clear spunea...

Treaba cu evreii : evoluează în halul ăsta in ultimii 25 de ani

Crystal Clear spunea...

ÎNGROZITOR !

Crystal Clear spunea...

Finalul e ZERO :

Să desfiinţăm partidele.... şi să "numim"...

Globalist, meritocraţie ... provocator...!

De asta nu mă uit la emisiunea asta..

Anonim spunea...

http://activenews.ro/procurorul-general-al-romaniei-despre-legea-big-brother-intre-dreptul-la-viata-si-secretul-corespondentei-il-alegem-pe-primul_1879889.html

Riddick spunea...

Anonim 1

Comparabil cu celelalte naţii din est, suntem în mod sigur mai pasivi, deşi nu cu mult mai proşti - e vorba că nu este coeziune socială, nu este încredere ("uneală").

Aia cu "psihotronicele" e cioacă, nu merită nici măcar citit, e pierdere de timp.

Crystal Clear

Cu "mutatul" în Cipru, bănuiesc caa cheltuielile iniţiale şi cu tot balamucul aferent ar fi justificate / amortizate doar la rulaje mari.

Este stânga evreiască "tip Hollywood", şi e şi dreapta evreiască / israeliană tip Netanyahu. Se pare că evreii înclina din ce în ce mai mult spre varianta a doua.

L-am publicat pe Laurentiu Primo selectiv, "la tema asta", chiar nu am vizionat finalul clipului (îi ştiam "propunerile" cu pricina, din alte dăţi).

Anonim 2

Sistemul profită ca să obţină şi mai mult control.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: