01 iunie 2010

Încă un trepăduş promovat în schemă



De la o vreme, PDL este invadat de reprezentanţii "sectei", maaari reformatori, maaari gânditori şi liber-schimbători, intens mediatizaţi, mai ales când dau cu sete în partidul care i-a primit în rândurile sale şi le-a asigurat poziţiile în care se află acum.

Citesc azi că
propunerea Grupului PDL de la Senat pentru un post de judecător la Curtea Constituţională ( mandat de 9 ani ! ) este Iulia Antoanella Motoc.

Văzusem acest nume în blogroll la dom' profesor, şi mi-am dat seama imediat că e vorba de doi membri ai sectei. Adică ai acelui grup parazitar care vrea, dacă nu să preia, măcar să modeleze PDL într-un fel de roboţel politic inofensiv, pe tiparul political correctness-ului.
Şi la Preşedinţie au apărut semne de întrebare, odată cu venirea lui Leonard Orban. Nu s-au învăţat lecţiile Weberilor, Săftoilor, Pleşilor ?!

Să nu ne ascundem după degete. Poziţiile de judecător la Curtea Constituţională sunt atribuite politic, de partide, iar un loc este ocupat de reprezentantul numit de preşedinte. Ar fi un semn de tembelism ca vreun partid să desemneze pe cineva în care nu ar avea încredere, astfel încât, în viitor, acela să voteze contrar liniei partidului, în cazul contestării unor legi. La revizuirea Constituţiei din 2003, a fost eliminată orice pârghie de control asupra Curţii Constituţionale, Parlamentul nemaiputând anula cu 2/3 din voturi, hotărârile Curţii Constituţionale.

Ce fel de încredere se poate avea în Iulia Motoc, care semnează petiţia împotriva legii învăţământului ?

Ce fel de încredere se poate avea în Iulia Motoc, care dă interviuri imbecile, imbecilului de Istodor ?

Ce fel de încredere se poate avea în Iulia Motoc, care susţine : "
Nu poţi să protestezi în afara unui sistem. Poţi, dar dacă o faci nu vei avea niciun fel de eficienţă. Alta este să protestezi in cadrul unui ONG. Important este să folosim aceste structuri, ele nu sunt nişte fantome".
Nu-i mai bine să fie ajutată să protesteze dinafară ?!

Ce fel de încredere se poate avea în cineva care scrie asemenea articole ( 1, 2, 3, 4, 5 )
?

BĂĂĂ, PEDELE, NU VEZI CĂ TE INVADEAZĂ PAS CU PAS TREPĂDUŞII LUI SOROS ?! DEŞTEPTAREA !!!


24 de comentarii :

Francesco spunea...

Citeste in interviul luat de Andreea Marin Banica (sub titlul Remarkable Women 3: Margaret Thatcher si Iulia Motoc):
"numarul scazut al celor care reusesc sa finalizeze si astazi tezele de doctorat in universitati de prestigiu din strainatate releva diferenta importanta care exista inca intre invatamantul nostru si cel din aceste universitati.
Andreea Marin: De unde provine aceasta diferenta?
Iulia Motoc: Nu din nivelul intelectual, ci din nivelul cunostintelor si din modul in care studentii nostri stiu sa le exprime."

Interviul aici: http://andreeamarinbanica.acasa.ro/uploads/fisiere_interviu/rem%20woman3.pdf

Pe scurt, studentii nostri nu prea stiu, iar cand stiu se exprima la un nivel de amarastean cu 4 clase.

Pai, cum de a putut semna petitia contra legii invatamantului tocmai dansa, Iulia Motoc? Oare studentii dansei de la Universitatea Bucuresti sunt exceptii de la regula?
Dupa nivelul exprimarii si ortografiei de pe blogul personal, Iulia Motoc ar cam trebui sa se reaintoarca la gimnaziu...
Exemplu:"Coruptia sistemul judiciar romanesc dateaza din pacate anterior decizia acordarii inamovibilitatii judecatorilor. Aceasta din urma a apartinut cerintelor UE inainte ca aceasta organizatie sa fi realizat ca cea mai grava problema a Romania si din celalalte state ale Europei de est este starea statului de drept."

Citatul este de aici: http://www.iuliamotoc.com/2010/04/coruptia-in-magistratura-ce-fel-de-victorie/

Riddick spunea...

Dădusem si peste acel interviu, nu l-am mai linkat...

Nu ştiu ce au ăştia de la PDL prin scăfârlie, de pun un funcţionar ONU, de loialitate îndoielnică, pe astfel de poziţie ?!

Ce draci mi-au venit azi, când era să iasă Valer Dorneanu prin votul deputaţilor, "judecător" constituţional (au lipsit 7 voturi !)

Despina spunea...

Buna,
Am urmarit linkurile date de tine si m-am lamurit.
Zilele astea m-am gandit foarte serios ce caut eu pe blogurile politice ,de ce imi consum timpul meu personal ca sa-mi spun parerea despre diverse subiecte, tinand cont ca meseria mea nu este de tip umanist.
Si am realizat ca am inceput sa intru pe comentarii de ziare si bloguri in clipa in care am realizat ca se intampla ceva rau cu elitele noastre care fac politica.
Ca ceva nu este in regula.Ca au inceput sa devieze de la LOGICA ELEMENTARA.

Eu incerc intotdeauna sa urmareac logica unui eveniment, a unui comportament -poate este un fel de deformatie profesional-am o educatie preponderent tehnica( real)

A fost un semnal de alarma care m-a indemnat sa incep sa pun intrebari elitelor.

Din pacate am ajuns la urmatoarea concluzie :
Exista doua posibilitati pentru a explica comportamentul deviat de la logica elementara al elitelor:
1.
cei trei I adica: incompetenta, infantilism,inconstienta
2.
sunt captivi, dependenti si datori cuiva pentru ascensiunea lor profesionala si materiala.
Ca urmare sunt foarte usor de manipulat.

Sau si una si cealalta

In acest moment suntem pe marginea unei prapastii.Putem sa cadem intr-un hau care sa ne duca daca nu la nivel de Afganistan cel putin la nivel de Rep Moldova( in cel mai fericit caz).

Este o conjuctura internationala extrem de defavorabila Romaniei .Ne putem salva numai daca reusim sa supravietuim economic in conditiile create de un stat de drept .
Ori a pune pe aceasta doamna cu pregatire submediocra ,aproape de semidocta cu siguranta ne va impinge in prapastie.
Faptul ca insira niste diplome in CV nu spune NIMIC.
Important este ceea ce scrie si vorbeste.Iar daca le analizezi iti dai seama ca este o CATASTROFA
( nici n-am putut asculta pana la capat de ex. interviul cu Istodor-n-am putut sa ma cobor la acel nivel atat de jos.Mai ramanea sa faca glume cu tenta sexuala)

Riddick spunea...

PDL este sub asediu. Trebuie daţi afară bişniţarii şi conservele lui Soros. Călcaţi pe cap, rupt gâţii, scos maţele şi ochii.

E nasol-nasol...

Trepăduşii au agenda scrisă din exterior, si fac pe "inovatorii". De fapt, rolul lor este de a pune sub controlul forţelor cărora se subordonează, zone cât mai mari din societate, economie şi în cele din urmă, a statului însăşi.

Despina spunea...

Da , se simte.
Eu pot sa-ti spun ca inca exista in Romania oameni minunati, exceptionali, care muncesc de rup ca sa supravietuiasca dispusi sa-si sacrifice timpul, energia ,creativitatea, experianta ca sa construiasca o activitate profitabila.
In ultimul timp cand calatoresc prin tara am intalnit multi oameni noi, pe care nu-i stiam inainte care au acumulat experianta in ultimii 7-10 ani .
Ii descopar cu bucurie cand ii vad ghidati de dorinta de a realiza ceva dar NUMAI MUNCIND.
Asta este viata reala.
Cand ma intoc insa si ascult stirile la radio sau tv mi se face rau.
Este o nedreptate de neacceptat.
Pur si simplu se merge numai pe manipulare pentru preluarea puterii.
Pe zapacirea mintilor oamenilor.
Toti, dar absolut toti cei pe care i-am intalnit sunt foarte suparati.Nimeni nu cere nimic de la stat ( cei intalniti de mine sunt toti privati)
Nu vor decat sa fie lasati in pace sa munceasca in liniste,sa-si plateasca impozitele si sa mai si traiasca putin
( imi spunea o tipa cat de mult si-ar fi dorit sa mearga in week-endul trecut la un concert la Viena)

Ti se rupe inima cand vezi oamenii astia atat de onesti cum se gandesc cu tristete la viata lor.

Cateaodata mi-e necaz pana la lacrimi..

Riddick spunea...

Se cam apropie o răscruce...

baricada spunea...

Istodor, ziaristul de casă al PDL, scăpat astfel oficial de povara colaborării cu Securitatea, obişnuieşte s-o dea în crăci de câte ori are ocazia...

Riddick spunea...

Al PDL ?! De unde până unde ?

Ce, că îl mai cheamă pe Preda la interviuri la Caţavencu ?

baricada spunea...

Mii de scuze, îmi pun cenuţă în cap, era vorba de Ivanciuc... "În teritoriu", există o serie de parlamentari democrat liberali în numele cărora, pentru diverse negocieri, dl. Ivanciuc se interpune la negocieri. Subiectul e documentat şi poate fi oricând dezvoltat dar, repet, scuze, cel puţin aci Istodor n-are nici o vină...

Riddick spunea...

Ivanciuc ăsta e o mare scârbă, crede că s-a uitat de porcăriile pe care le scria la Gardianul...

Despina spunea...

L-am vazut pe Ivanciu manifestandu-se pe Blogary. tipul cred ca e si cam "bolnav cu capu" ,adica depresiv..

Riddick spunea...

Am luat foc cu el de câteva ori (semneaza "Leon cel treaz", ca şi comentator), mi-a zis "son of a bitch" pe arăbeşte (o fi crezând ca am venit cu pluta), data viitoare îl înjur pe româneşte.

Despina spunea...

Riddick,
Cred c-am vazut cuvintele in arabeste dar n-am stiut ce sunt si nu-l prea bag in seama pe tip.
Nu mi-a trecut prin cap sa le trec prin google translate.
Si mie, imi mai da raspunsuri pline de "ura"
Las' ca le dai tu in schimb,mereu niste replici si le faci comentarii taioase , civilizate si inteligente ca n-au ce face.
Asa este cel mai bine sa fie pusi la punct in mod intelectual ,ca sa n-aiba loc de mahala ( decat in arabeste) :)

Riddick spunea...

M-am luat azi de ei tare de tot:

Riddick :
Miercuri, 2 Iunie 2010 la 9:55 pm

Bey, blogaricilor, da’ ştiţi ce sunteţi voi?

Sunteţi iedul care deschide uşa lupului şi iedul care zice “Noroc, nănaşule!” de sub copaie…

http://blogary.ro/2010/06/actualii-lideri-ai-pdl-sint-incapabili-sa-si-conduca-partidul-si-ar-trebui-sa-plece/#comment-12593

Despina spunea...

Super, perfect asa !

Acum vreo 2 saptamani ma enervasera si pe mine mai ales 2 cucoane care spuneau ca sunt si ele femei si ca sunt de acord cu reducerea indemnizatiei pentru mame ( in opinia mea asta nu trebuia sa se intample-e vorba de scaderea populatiei ,etc).
Abia m-am abtinut sa nu postez un comenariu rautacios :
Aveam pe timpul lui Ceausescu o tipa sefa la Protocol pe care soferul o botezase "Ilegalista"-explicand ca tipa era purtatoare ilegala de sex :lol:

Cam asta am vrut sa le spun,dar m-ar fi banat in viitor...


Vorba ta, sunt niste iezi care deschid usa lupului,doar doar i-or baga cineva in seama

Riddick spunea...

Aflu eu pe cine slujesc ăştia, că doar nu ţin "prăvălia" doar din pasiune...

Despina spunea...

Vad ca si-ar da si sufletul pentru C Preda- cred ca tot la "secta" ajungem

Riddick spunea...

Sunt alţii în spatele tuturor, Preda e un biet valet.

I-am băgat comentariu, sunt curios dacă iese de la moderare:

Riddick { 06.02.10 at 9:52 PM }

Aaaa, pâi cum să nu cunoaşteţi dumneavoastră aceste dedesubturi, dom’ profesor, doar sunteţi vocea lui Sor… ăăă, Zeus în partid, deh…

Your comment is awaiting moderation.

http://cristianpreda.ro/2010/06/02/bnr/

Despina spunea...

Nu cred ca da drumul la postare !

Sau poate repeta schema -ii da drumul maine si posteaza altceva.

Faci foarte bine ca-i spui lucrurile astea.
Unii nu-si dau seama ca sunt folositi.
C Preda cred ca stie foarte bine ce face

Riddick spunea...

E o mare jigodie, îl înjur şi-l scuip dacă ne întâlnim faţă-n faţă.

Despina spunea...

Este un nemernic.
Dar trebuie luat peste picior mereu,exact asa cum faci tu
Se oftica din cauza asta.
Nu cred ca mai indrazneste sa iasa la mitinguri - va fi cu siguranta injurat
Eu daca-l intalnesc - atat ii spun,cu vocea ridicata, sa auda toti :
"Ne-ati dezamagit, sa va fie rusine "-

Riddick spunea...

Nu mai scoate capul, şobolanul. Pun pariu că nici nu va candida la vreo funcţie de partid (madam Macovei deja a anunţat, ca nu).

El e obişnuit sa peroreze ex cathedra.

Tipic pentru un prof stângist...

Îl ţine în blogroll pe javra aia de Cristian Şuţu, ce dracu' vrea sa demonstreze ?!

Despina spunea...

Cred ca si asta e "bolnav cu capu"

Noapte buna

Riddick spunea...

Noapte bună !


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: