21 ianuarie 2013

Pâi nu votarăţi şi voi eurodiktatul fiscal?!


Cot la cot cu PDL, unanimitate!

Căcărău, deficitar

"Da, ar fi fost bine, numai că noi trebuie să distingem între ceea ce ne dorim şi ceea ce este realizabil. După semnarea tratatului de guvernanţă fiscală, după măsurile luate la nivelul UE, pur şi simplu FMI, în ciuda insistenţelor pe care Guvernul le-a făcut, nu poate accepta o asemenea majorare de deficit. Oricum, în negociere s-a obţinut o majorare cred de 0,4 a deficitului", a susţinut Antonescu.
  • Aia cu deficitul maxim e o cioacă, să nu te dezvolţi pe datorie, să fii în urmă mereu. E o condiţie necesară, nu şi suficientă - se pot face deficite mari cu săli de sport, piscine rurale şi para-ndărăt-uri.

Pe pariu că Palatul Elisabeta nu va face parte dintre "celelalte locuinţe" ?

"Cred că Guvernul nu mai trebuie să fie agenţie imobiliară. RA-APPS trebuie să asigure un număr limitat de vile de protocol pentru preşedinte, preşedinţii Camerelor, premier, trebuie să asigure locuinţe doar pentru cei cu rang de ministru. Celelalte locuinţe vor fi vândute, iar cei care stau în ele vor avea dreptul de preemţiune la preţ de evaluare. Dacă nu, le va cumpăra cine are banii", a spus Ponta.

Iar a fost sărit PP-DD

"Am discutat cu toată conducerea USL şi am agreat ca imediat, în cel mai scurt timp, le voi adresa o scrisoare oficială domnilor Blaga şi Kelemen pentru a avea azi, mâine o nouă discuţie privind un acord între principalele forţe reprezentate în Parlament privind numirea unui Avocat al Poporului, a unei persoane acceptate de principalele grupuri politice", a spus Ponta, luni, după şedinţa USL.

Ne vor țara, bucată cu bucată

Noi, românii, nu trebuie să dăm socoteală altora cu privire la organizarea țării. Nu trebuie să ne fie frică să afirmăm hotărît că vrem un stat centralizat din punct de vedere politic, cu o ierarhie administrativă clară, cu parlament unic național, singurul îndreptățit să dea legi. Nu are rost să ne pierdem în ipoteze despre ce plănuiesc alții sau despre cum vor arăta condițiile peste un număr de ani și ce discurs ar putea să prindă atunci. Nu avem de ce să introducem regiuni pentru că unitățile teritoriale administrative ale unui stat unitar nu trebuie, sub nicio formă, nici ca dimensiuni nici ca atribuții, să rivalizeze cu statul național și cu instituțiile sale fundamentale. Punct. Restul reprezintă pierdere de energie, dacă scopul principal este cel al împiedicării modificării constituției la comandă străină (adică UE, ca să n-o mai cotim).

„Forfetarul” doi în unul: spoliere fiscală şi deturnare de subvenţii !

Dar şi mai grav este faptul că aplicarea impozitului forfetar în agricultură, mai ales în forma în care acesta va fi raportat la suprafaţa de teren deţinută de un fermier, nefiind calculat în funcţie de producţia efectiv realizată, va afecta nu doar fermierii, ci şi simplii agricultori care deţin o palmă de teren de subzistență… Mai mult, impozitul „forfetar” în agricultură ar urma să fie aplicat pentru orice teren şi nu doar pentru suprafeţele cu adevărat mari, şi nici nu va ţine cont de statutul juridic care separă fermierii de simplii agricultori. De altfel, în proiect se foloseşte termenul de „fermieri persoane fizice”, fapt ce ar putea afecta simplii oameni, care nu vor putea plăti un „forfetar” care este de fapt un impozit minim de tipul celui aplicat de Emil Boc firmelor.
  • Formal e prezentat ca impozit forfetar, real e cam un impozit pe "avere". Ce plătesc cei care nu mai pot cultiva terenul, nemaiavând putere sau bani ?

Ponta: Se vor opera modificările susținute de Parchet și DNA privind statutul parlamentarilor

Parchetul ICCJ propune reformularea unor prevederi din proiectul de modificare a Statutului senatorilor şi deputaţilor, printre care şi cele privind cererea de reţinere, arestare sau percheziţie a unui parlamentar, considerând că formularea actuală poate determina dificultăţi de interpretare. (Detalii AICI)

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: