30 noiembrie 2012

Fiţi optimişti ! Urmează noi şi noi dezastre !



Caracudei eurobăsiste n-o să-i vină să creadă când USL şi ARD vor încinge Periniţa la revizuirea Constituţiei (cu regionalizare) şi-or să-i cheme la referendum, după ce CCR (cu majoritate eurobăsistă) va admite eliminarea pragului de validare. Va ajunge să se pronunţe CCR doar dacă vreun parlamentar PDUSL va contesta modificarea legii, la mişto, sau dacă va fi o contestaţie de la PP-DD (da' poate bagă vreo OUG, şi nu mai e cazu').

Altfel, hăulituri d-astea preelectorale, nu mă impresionează, i-am citit demult.



Opţiuni electorale 2012: o clică de kominternişti “de stânga”, o clică de kominternişti “de dreapta” şi un SRL

Dupa aceasta plaga care a facut ravagii, nu este de mirare ca ciuma rosie, care ar fi trebuit sa zaca pentru totdeauna in tomberonul istoriei, a fost perceputa de romani ca o raza de speranta, dupa cum s-a vazut la alegerile locale.
Kominternistii rosii straini de Romania, care au distrus tot ce n-au putut fura in acesta tara, au aparut ca niste izbavitori. Ironic, nu?

Sistemul bancar şi crizele capitalismului

În România, la graniţa dintre milenii, a devenit un „sport naţional" să te împrumuţi de la bănci. Banii împrumutaţi folosiţi în consum, în investiţii falimentare sau transferaţi în străinătate s-au epuizat repede şi, logic, s-a ajuns în fundul sacului. Pentru a se salva cele 41 de bănci din România, în frunte cu B.N.R., „au înghiţit" după unele informaţii demne de încredere cam 80% din banii împrumutaţi de la organismele financiare mondiale... ca nu cumva să avem bancheri şomeri. Şomeri sunt muncitorii sau intelectualii. Şi îndeosebi tinerii. Că doar n-o să vedem bancheri „la munca de jos". 

Căderea României în post-democraţie, după 9 decembrie

Ce înseamnă "post-democraţie"? Acest termen a fost folosit şi explicat în 2004 de către sociologul britanic Colin Crouch, ca un fenomen strâns legat de neoliberalism. Este vorba în principal de o societate democratică care şi-a pierdut spiritul democratic, unde alegerile, dezbaterile, influenţa societăţii civile, reprezentativitatea în structurile de conducere ale statului au devenit pure formalităţi în care cetăţenii nu mai sunt implicaţi cu adevărat. Şi mai important, postdemocraţia este un fenomen unde aparent regulile democratice există încă, însă ele sunt constant subminate de către o elită politică şi economică de tip aristocratic.

Cotroceniul vrea "îmbunătăţirea infrastructurii", să poată OMV sa exporte gaze româneşti

Bogdan Manoiu, Consilier Prezidential pentru Relatii Internationale si Politici Europene : "Declansarea unei proceduri de infringement de catre Comisia Europeana arata, in primul rand, slaba pregatire a unui stat membru. Guvernul ar trebui sa se angajeze sa-si imbunatateasca infrastructura intr-un timp foarte scurt. Insa masurile vor trebui corelate cu capacitatea efectiva de finantare. Comisia Europeana este receptiva si binevoitoare in cazul in care statul membru arata bunavointa. In mod cert, va exista si un impact economic."

Regionalizare contra naturii

In incheiere, sa ne oprim asupra unui teoretician al noii ordini, un model de sinceritate: “Nu putem sari spre un guvern mondial printr-un singur pas rapid… Preconditia pentru o eventuala si naturala globalizare este regionalizarea progresiva pentru ca ne deplasam catre unitati mai mari, mai stabile si mai cooperante” (Zbigniew Brzezinski)

Sejur gratuit din partea Partidului Comunist Chinez

Colegii de la Rompres, Mediafax, TVR, Antena 3, România TV se află în China în cadrul Programului "China după încheierea celui de-al 18-lea Congres Naţional al P.C. Chinez", organizat cu sprijinul Secţiei pentru Relaţii Internaţionale a Comitetului Central al PC Chinez.

Politica românească: scenetă în două acte care se repetă la nesfârșit

Afacerea Revoluția, un miliard de euro în 23 de ani

Sindicatele şi-au trădat salariaţii : "Putem fi de acord cu privatizarea, dar vrem să fie cu o companie de poştă din UE"

Un nou plan pentru zona euro: puterea, centralizată la Bruxelles

Un comentariu :

Riddick spunea...

"Scurgere controlată" la ANRE (lobbysta de la Contributors doar preia o minge ridicată la fileu), spre a induce opiniei publice "necesitatea" liberalizării pieţei gazelor, care va fi urmată, inevitabil, de exportul gazelor din productia internă.

http://www.contributors.ro/economie/despre-cazul-gdf-%C8%99i-fire%C8%99te-jos-co%C8%99ul/

3. De ce ANRE spune azi că e imposibil ca OPCOM să devină bursă de gaz (asta însemnând pur și simplu în primă instanță o platformă unde companii ca Romgaz să vândă la licitație, iar companii ca Elcen să cumpere la licitație, nu-ți trebuie o piață complet funcțională), în condițiile în care, cu câteva luni în urmă, România s-a angajat față de FMI ca de la 1 ianuarie 2013 să aibă platforma de gaz operațională, adică nu părea nimic nefezabil atunci, dar pare brusc acum, că ne apropiem de termen? Mie mi se pare urgent ca tocmai companiile astea de stat să nu mai vândă ieftin și să cumpere scump, vreau licitații transparente, nediscriminatorii și centralizate (da, ați mai auzit undeva asta – vă asigur că mă
interesează doar pentru companiile de stat).

Sunt de acord că unele informații “cu caracter comercial” ar trebui să fie secrete, într-o piață concurențială. Foarte bine, desființați întâi nenorocitul de “coș de gaze” și liberalizați odată piața, nu mai reglementați prețul la consumatorul final, din cauza căruia avem toate ciudățeniile Pământului în sectorul ăsta al gazelor. Putem avea discuția despre “secret comercial” după ce nu mai e cazul de “recunoaștere integrală a oricăror costuri în prețul reglementat către consumatorul final”. Sau, mai exact, atunci când eu, consumator reglementat, voi putea alege între mulți furnizori din piață pe cel cu prețul cel mai bun, iar ANRE nu va mai trebui să dicteze cât plătesc și cui.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Călin Popescu-Tăriceanu, 2008: "Vom da astăzi, în Parlamentul României, un vot istoric - votul pentru ratificarea Tratatului de reformă al Uniunii Europene. Pentru România este mai mult decât un moment festiv. Ratificarea Tratatului de reformă marchează o etapă. Spun acest lucru din două motive. Pe de o parte, este o primă etapă pe care noi am parcurs-o în cadrul Uniunii Europene, după aderarea de la 1 ianuarie 2007. Am avut şansa să contribuim la negocierea şi la construirea acestui Tratat, beneficiind de aceleaşi drepturi şi având aceleaşi obligaţii ca oricare altă ţară europeană. Este cel dintâi tratat european semnat de România, în calitate de stat membru al Uniunii Europene. Simbolic, este primul document al Europei extinse, negociat şi semnat în format UE 27. Pentru toate aceste motive, odată cu ratificarea de către Parlament, putem spune că este cel dintâi tratat european pe care România îşi pune efectiv amprenta, conform intereselor sale, nemaifiind în postura de a prelua ceea ce au negociat şi au decis alţii. Doamnelor şi domnilor senatori şi deputaţi, în urmă cu trei ani, prin votul dumneavoastră, România a ratificat Tratatul constituţional ["Constituţia UE", caducă], odată cu ratificarea Tratatului de aderare la Uniunea Europeană. Aşa cum ştiţi, Tratatul constituţional nu a putut intra în vigoare. Din fericire, aşa cum noi am susţinut în timpul negocierilor, inovaţiile din acest document au fost preluate în Tratatul de la Lisabona. Aceste inovaţii sunt un pas înainte faţă de tratatele europene în vigoare acum."

 

Postări populare: