FMI, Louis Vuitton şi Unilever au, aşadar, ceva în comun - un cont Weibo prin intermediul căruia se adresează celor peste 310 milioane de utilizatori. Serviciul Weibo permite, la fel ca Twitter, publicarea unor post-uri de 140 de caractere şi cuprinde, de asemenea, un buton "Follow".
Christine Lagarde, Directorul General FMI, a avut în urmă cu o săptămână prima sa intervenţie pe Weibo. Aceasta le-a transmis celor peste 120.000 de followeri discursul său de la Summit-ul APEC, tradus în limba utilizatorilor Weibo.
Capital
În anul 2011 se împlinesc 10 ani de la aderarea Chinei la Organizaţia Mondială a Comerţului. Pentru China, acest eveniment reprezintă un moment extrem de important în procesul său de reformă şi deschidere. În acest interval de timp, economia chineză a înregistrat o dezvoltare viguroasă, lumea beneficiind de oportunităţile oferite de dezvoltarea Chinei. Prin urmare, aderarea Chinei la OMC constituie un beneficiu reciproc atât pentru China cât şi pentru ţările care fac parte din această organizaţie.
După 15 ani de negocieri dificile, în decembrie 2001 China a aderat, în cele din urmă, la Organizaţia Mondială a Comerţului. Primul negociator al delegaţiei chineze pentru aderarea la OMC, fostul ministru adjunct chinez al comerţului exterior, Long Yongtu, a declarat.
"Aderarea Chinei la OMC reprezintă nu doar accederea sa la o organizaţie internaţională, ci şi dorinţa de a impulsiona procesul său de reformă şi deschidere. Deoarece procesul de aderare la OMC a fost un proces de unitate în gândire asupra problemei de deschidere a ţării către exterior şi un proces de a învăţa de la alte ţări, în beneficiul populaţiei chineze şi a sectoarelor industriale. Trebuie să înţelegem că deschiderea ţării este în folosul nostru şi că globalizarea este inevitabilă".
China Radio International (RO)
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu