02 iulie 2010

Bittman, eşti idiot !



Măscăriciul de Bittman o comite iar: cică sunt firme pe care "nu are voie nimeni sa le controleze": "Să nu credeţi că nu se ştie la nivelul Ministerului de Finanţe ce se întâmplă în România. Să nu credeţi că nu se ştie pe unde se fură, cine fură. Sunt filmaţi, sunt îndosariaţi, sunt arhivaţi. Toţi cei care fură. Dar există firme care n-au voie să fie controlate niciodată şi oameni care n-au voie să fie controlaţi niciodată".

Pâi, înseamnă că dacă există material probator, acele firme au fost deja investigate, că doar n-o ţine aiurea ministerul în arhivă materiale care ar putea dăuna în viitor ("Aţi ştiut, dar nu aţi acţionat !").

Măscăriciul o fi văzut acele dosare, sau mai degrabă a auzit despre ele, dar nu ştie (ori se face că nu ştie) ce urmări li s-au dat de către minister, şi cui au fost înaintate probele.

Se adevereşte încă odată că nu avea ce căuta la minister acest clown, vechi client al PNL. Dar, oare acelaşi lucru nu l-am putea spune şi despre Vlădescu ?!

3 comentarii :

Despina spunea...

Fost consilier al lui Vladescu
Oare nu se autosesizeaza nimeni?

Riddick spunea...

Ce mi-e Bittman, ce mi-e Vlădescu... parca îl aud si pe asta peste câteva luni cu "mărturisiri"...

Ar trebui o vizita a Corpului de Control al primului-ministru, dar ca sa-i stârneşti la orice can-can de genul asta... poate i-ai lua de la alte treburi mai urgente.

Despina spunea...

Asa este- si eu m-am gandit.Cate sunt de facut !

Pe de alta parte- ma gandeam ieri cand mi-am luat un abonament pe iulie la bazinul Lia Manoliu.
De ani si ani nu-ti da nimeni bon fiscal ( ci doar o hartie care imita o chitanta, dar nu este de fapt).
Ieri am cerut factura si bon.S-au uitat stramb la mine,dar mi-au dat.

Sunt mii de euro care se obtin lunar cu abonamente, lectii pentru copii, etc la Complexul Lia Manoliu.Am facut o socoteala: cel putin 10-15000 eur/luna
Un paznic de acolo zicea ca s-ar duce banii la PSD
De asta m-am enervat si am cerut bon fiscal.
Nu cred ca mai cere nimeni asa ceva.Se imita bonul fiscal


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Marga, 1995 ("Filosofia Unificării Europene"): "Identificările etnice ale românilor sunt în mare parte tradiţionale. Acestea caută să abată atenţia de la problemele concrete ale prezentului şi de la nevoia modernizării instituţionale spre abstracţiunile trecutului. Pentru mulţi intelectuali este limpede că naţionalismul, prin demagogia sa, generează stagnarea şi degradarea ce favorizează doar grupuri sociale incapabile să se adapteze lumii moderne. Intrarea în noua Europă, nu doar geografic, ci şi instituţional şi cultural presupune mai mult decât o alegere, presupune o schimbare a modului de gândire, de asumare, pe lângă devizele paneuropene, a unei abordări europene, o abordare disponibilă la compararea performanţelor, orientată spre modernizare şi având ca perspectivă unitatea europeană". 

 

Postări populare: