22 septembrie 2021

Îmi aminteşte de Ţuţea - prea puţini l-au înţeles la vremea aia

 


Un comentariu :

Riddick spunea...

Vârsta, din păcate, cum am mai scris aici şi aici.

Să ajungi să evaluezi pozitiv "o parte" din masonerie, pe care s-o şi numeşti "românească", "naţională", e prea mult. Că unii masoni au militat pentru independenţa României faţă de imperii "statale", e adevărat: dar oare au militat ei şi contra Imperiului Ascuns, Imperiul Banilor? Răspunsul este negativ, şi deja cunoscut.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: