16 martie 2020

"Parlamentul lucrează online"


Sala este goală şi "the clowns are running the show" (Eugene Ionesco, "Scaunele").

(la final:) "All you must do is to obey the instructions. 
Yes! Provided you obey the instructions, we can save the World!"

Deşi Constituţia interzice dizolvarea parlamentului pe timpul stării de urgenţă, el este ca şi dizolvat, "demobilizat". Pretextele: "contaminarea"* şi... interzicerea adunărilor mai mari de 50 de persoane.

(*3-4 inşi, maxim, dintre care un asistent parlamentar; eu tot nu cred că s-au contaminat real, ci joacă într-o anumită regie)

5 comentarii :

Anonim spunea...

Astia care ne conduc { spre dezastru spre ce dracu sa ne conduca !?! } astia traiesc cum nici in burta ma-sii n-au putut visa vreodata c-au sa traiasca si asta ar fi unul , doar unul dintre motivele pentru care , mi-asi dorii sa aud despre cate unul sau cate zece dintre ei , c-au dat coltzu in urma infectarii !Am o intrebare Riddick ca... asa cum am mai spus , te vad mai informat . Intrebarea mea se refera strict la stirile din urma cu doar o luna de zile , acele stiri despre acei migranti , carora Turcia le-a dat drumul sa se duca oriunde vad cu ochii adica spre promisedland numit Europa .Fireste , Europa nu inseamna nici Bulgaria si SIGUR NU ROMANIA ci : ITALIA , FRANTA , GERMANIA , BELGIA , TARILE DE JOS si inca cateva dintr-astea . Acum intrebarea : dupa stintza dumitale , ce fac acum acei migranti care , cu doar o luna de zile in urma , strigau sus si tare ca vor in Europa deoarece vor sa fuga din calea razboiului si-a lui Bashhar al-Assad si fortzau granitza Turco-Elena cotonogindu-se cu turbatii aia de politisti greci ? Acum mai vor tot atat de tare sa ajunga in ... Europa ? Acum n-am mai vazut nici o singura stire sau imagini cu ei , cu copii lor , cu femeile lor si cu disperarea lor de-a ajunge in... PROMISEDLAND , nici pe BBC , nici pe CNN si nici pe vreo alta televiziune chiar si pe RAI-urile labagiilor d e italieni sau macar in ziarele din Italia sau Germania . SIGUR , n-am mai vazut sau auzit stiri despre ei, despre incercarile lor disperate de-a ajunge in Franta , Germania sau Italia si nu vorbesc despre stiri ale televiziunilor din Romania dar , nici nemtii nici macaronarii si nici mancatorii de melci ai lui Macron n-au mai pomenit absolut nimic , parca nici n-ar fi fost ceva . Care-o fi shpilu omule ? S-or fi lamurit aia ca-i mai bine in raiul turcesc decat in cel european sau... au priimit " indicatii pretzioase " d e la...Repet : te-ntreb deoarece , te vad ceva mai informat decat am eu timp sa fac acelasi lucru !Respect Riddick .

Riddick spunea...

Nu mai ştiu nimic de cei din Turcia. Probabil continuă hărţuiala cu grănicerii greci. Dar am văzut un titlu (în engleză, n-am mai deschis ştirea), ceva gen "ISIS îşi opreşte momentan infiltrarea de agenţi în Europa/UE, datorită pericolului coronavirusului". Deci, ce "scheme de infiltrare" are ISIS? Probabil vreo razie sau vreo spitalizare neaşteptată le-ar putea da peste cap, le-ar putea dezvălui.

Anonim spunea...

Da , fara de cusur " probabilitatea " enuntzata de dumneata ! Am o singura problema : ai observat ca-n Siria bunaoara , n-a fost raportat nici macar un singur caz de infestare cu COVID 19 ? Aia ai lui al-Assad or fi imuni sau ce ? Am vazut si eu stirea respectiva dar , la aia de la Sputnik si ... chiar n-am de gand sa iau de bun , tot ce vine de la Moscova . Nu c-asi avea eu ceva cu rusii dimpotriva , ai respect ca natzie . Putin are ceva mai putin de 70 de ani nu-i asa ? Si-atunci cum dracu de aia din Duma de Stat s-au hotarat sa-l aleaga ... PRESEDINTE PE VIATA , in conditiile in care sperantza de viata a rusilor { fireste a rusilor de rand , a... mujicilor } este de, sub 70 de ani ? Ma rog , asta este ceva mai mult .... retoric .

Anonim spunea...

Bine ca-mi adusei aminte la vreme ! Spunea Radu Banciu aseara cred ca , aceasta pandemie era anuntzata inca din urma cu vreo zece ani si-atunci te-ntreb : ce ma-sa au pazit aia de la OMS in general si astia de la Situatii d e Urgentza din Romania { fara sa-i mai amintesc aici pe macaronarii lui Conte sau mancatorii d e melci ai lui Macron ori pe " inblanzitorii " de tauri ai lui Pedro Sanchez } , astia de ce n-au cascat urechile atunci si de ce n-au luat nici macar o singura masura de precautie ? Nu credeau ca se va intampla sau nu credeau ca amploarea va fi cea care este deja ? Sau s-au gandit la chestia aia DUPA NOI ... POTOPUL crezand ca , in cazul lor nu se va intampla nimic deoarece , fac parte din " elita "conducatoare ... mama lor de banditi ?

Riddick spunea...

Nu ştiu ce "raportare" este pe Siria dar nu mai poate fi mult la zero fiindcă acolo se face "naveta" dinspre toţi vecinii (Iranul şi Irakul au deja).

Putin "merge" pe 68, parcă. Putin nu cred că mai "ţine" mai mult de încă un mandat (deci cel mult încă 6-7 ani), între timp trebuind să apară succesorul care trebuie să prezinte garanţii unui "comitet" numit generic Stavka, adică un cerc militaro-politic (asta-i ordinea) care ţine-n viaţă statul rus ca "stat RUS". Pe timpul lui Stalin, anii '30 şi mai ales din 1941 (războiul) a aparut termenul de "Stavka", adica un Stat Major cu atribuţii lărgite de planificare şi control inclusiv în economie şi alte domenii.

Nu s-au gândit la amploarea contaminării, toţi credeau c-o pot stăpâni "din faza incipientă".


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: