08 iulie 2019

E groasă


3 comentarii :

Riddick spunea...

army ready to execute google employees

https://www.youtube.com/watch?v=_zLJ7HN0Yf0

Uploaded for pacsteam.org

Learn the program of the system to defeat it - 8 ½ hours upload :
https://www.youtube.com/watch?v=R1TsYKuKazg

Ring of Power FULL 11 hour upload 2019
https://www.youtube.com/watch?v=_kV8P3mz7SU

---

Anonim spunea...

Pe cind un transcript sau macar un rezumat la aceasta BROSURA CU POZE.

Riddick spunea...

Hmmm... greu. N-am mai tradus chestii mari de multişor. Mi s-au înmulţit "îndatoririle de zi cu zi".


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: