19 iunie 2014

Băsescu are un frate care ori este foarte prost, ori foarte talentat în rolul care i s-a încredinţat


Cum-necum, iar are de tras dreapta generică, după scandalul Mircea Băsescu - Bercea Mondialu', acum cu "docomente".

Cum-necum, chestia asta ajută candidatul prezidenţial de la PSD.


DC News :

Cinci variante despre cum va răspunde Traian Băsescu la acest scandal, cu puncte forte și puncte slabe pentru fiecare:


1. Președintele va rupe tăcerea, dar va nega orice asociere a sa cu scandalul dintre fratele său și familia lui Bercea, apelând la un discurs de genul "frații nu ți-i alegi".

• avantaje: Avocatul lui Florin Anghel, Pavel Abraham, a ales să ofere exclusivitate Antenei 3 asupra filmulețelor. La fel ca în scandalul Gazprom, președintele ar putea să atace instituția de presă care a publicat informațiile, încercând s-o discrediteze, mai ales că între Antena 3 și Traian Băsescu există o adversitate de notorietate.

• dezavantaje: Traian Băsescu se află într-un orizont de așteptare negativ. Numeroasele scandaluri din cei zece ani de mandat i-au măcinat credibilitatea, iar în ultima perioadă se află din ce în ce mai des în astfel de ipostaze ingrate.

2. Nu va răspunde, dar o vor face în numele său purtătorii informali de mesaj, care vor invoca "pixelul albastru".

• avantaje: Ar fi un plus pentru președintele Băsescu dacă oameni politici cu o imagine mai puțin pătată și un grad de simpatie semnificativ în rândul electoratului, precum Vasile Blaga sau Crin Antonescu, ar veni cu mesaje în favoarea sa. O astfel de ipoteză este puțin probabilă, cei doi nedorind în niciun chip să se asocieze, mai ales în an electoral, cu un astfel de scandal.

• dezavantaje: purtătorii ordinari de mesaj ai lui Traian Băsescu sunt din rândurile Partidului Mișcarea Populară. Această formațiune a obținut 6% la ultimele alegeri, iar ieșirile liderilor săi nu sunt de natură să impacteze la nivelul opiniei publice

3. Va avea o ieșire atipică, cu un discurs "politically correct", în care se va delimita ferm de fratele său și va invoca simpatia populară.

• avantaje: se menține pe linia de plutire, salvându-și cel puțin pentru o perioadă poziția

• dezavantaje: dacă președintele îl lasă din brațe pe fratele său da un semnal negativ tuturor apropiaților săi, din toate zonele

4. Demisia.

• avantaje: demisia președintelui înseamnă alegeri în 30 de zile. Pe lângă faptul că un astfel de gest ar fi considerat, la nivel popular, unul onorabil, ar fi un punct forte pentru Băsescu dacă ar încheia o înțelegere cu unul dintre candidați, posibilul său succesor, care să-i garanteze un paravan după retragere

• dezavantaje: dacă nu reușește să parafeze un astfel de acord cu unul dintre potențialii săi succesori, ar rămâne complet singur, izolat și fără nicio pârghie

5. Luptă până la capăt, cu toate armele

• avantaje: își folosește la maxim toate pârghiile rămase, din toate zonele, iar justiția dă o sentință în acest dosar în maxim patru luni, înainte ca lui Traian Băsescu să-i expire mandatul și, odată cu el, imunitatea

• dezavantaje: din nou, își folosește toate armele de care dispune, chiar și ultimele credite în fața aliaților externi, după modelul suspendării din 2012, dar poartă un război de uzură care îl aduce, după terminarea mandatului, în fața instanței


Stenogramele incriminatoare (publicate de Antena3):


FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Să trăiţi domnu' comandant, terminaţi suntem! 

MIRCEA BĂSESCU: Cred.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Terminaţi...nu că credeţi că suntem terminaţi.... Suntem terminaţi, nu jucărie!

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Eu nu mă mai înţeleg cu Marian. Se laudă pe la ăia p'acolo pe la Drăgăneşti că suntem nişte proşti. Că a luat banii de la noi şi şi-a luat maşină pe banii noştri!

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Nu ştiu ce să facem, că nu mai o ducem... Prima şi prima dată când a venit la noi, ştii ce ne-a zis? Că l-ai trimis matale ca să vină el, ca să ia alea, ca să te forţeze el pe matale, să fii matale mai obligat, ca să îi dai drumul lui tata.

MIRCEA BĂSESCU: Eee....eu am făcut tot ce am putut.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Stai să-ţi zic...când l-ai trimis matale să ia ăia 350.000... I-am adus alea ...v-am adus alea şi după aceea v-am mai adus ăia 250.000... Şi când i-am dus pe ăia 250.000, ştii ce mi-a zis? Că matale deja ai dat UN MILION DE EURO ca să-l scapi ... şi acuma? Uită-te mânca-ţi-aş...7 ani jumătate!

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Domnu' comandant...aici nu e vorba de avocată, aici nu e vorba de judecător, aici e vorba de … politică ... că e finu' lu' Băsescu şi să dăm din ăsta în ăla ... dar eu ce zic mânca-ţi-aş... să vă duceţi să-l scoateţi ... că moare ăla acolo, mă nene mă !

MIRCEA BĂSESCU: Deci...eu ce mai sper...nu-i vorba de....

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dar cu TRAIAN (nr. TRAIAN BĂSESCU) nu ai vorbit, mânca-ţi-aş? De cu nu-i spui lu' TRAIAN (nr. TRIAN BĂSESCU) ? La TRAIAN (nr. TRAIAN BĂSESCU) de ce nu trimiţi, să facă el acolo?

MIRCEA BĂSESCU: ŞTIE MĂ! Crezi tu că nu ştie!!!!

Florin Anghel: Să te duci matale la Traian. Mircea Băsescu: Am forțat-o de dracii au găsit-o

MIRCEA BĂSESCU: Recursul unde se judecă?


FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Fiţi atenţi cum e acuma...la Slatina, la Tribunal s-a încheiat dosaru', n-o să mai ajungă acolo. Acum, recursul se va face de la Curtea de Apel Craiova la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Dacă nu....Du-te mânca-ţi-aş şi dă-i drumul acum.

MIRCEA BĂSESCU: Nu, acuma nu poate să-i dea drumul!

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: De ce?

MIRCEA BĂSESCU: Lasă-l să facă recursul....eu asta vreau.... să nu mai...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Mă nene, păi ce recurs? Păi poţi să-l dai afară şi acum...

MIRCEA BĂSESCU: Da?

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi fii atent ... poți să-l dai afară odată la menţinere, să nu-i mai prelungească, că e nevinovat şi o dată... să-i pui cerere de înlocuire ... să nu părăsească localitatea ... merge şi de asta...

MIRCEA BĂSESCU: Merge?

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Merge. Dar dacă o pui, mânca-ţi-aş, n-o mai pune că mai sperii, că vedem ce facem. Pune-o, la ţanc! N-o mai pune mânca-ţi-aş ... că moare omul ăla acolo. Că şi mie mi-a dat tot 7 ani jumate. Eu aş spune cu putere şi cu...să te duci mânca-ţi-aş ... SĂ TE DUCI MATA LA 
TRAIAN (NR. TRAIAN BĂSESCU), să vorbeşti cu el să nu mai ….să se ducă direct, să-l ia de acolo....

MIRCEA BĂSESCU: Băi, tu de ce nu înţelegi că preşedintele nu se poate ... tu nu vezi, toţi ăştia pe la toate televiziunile se uită numai după c... lui, la nu ştiu ce. El nu poate să apară.
----------------------------------------------------
 

MIRCEA BĂSESCU: Eu vreau să văd la recurs...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Măi nene, la recurs....ce recurs? Vrei ca să strămuţi dosarul?

MIRCEA BĂSESCU: Da 

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Ca să nu se mai judece la Craiova

MIRCEA BĂSESCU: Să nu se mai judece la Craiova, da.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi dacă vrei aşa, fă-o mânca-ţi-aş... ta. Fii atent în cât timp poţi să faci asta, în maxim 10 zile, mai sunt 9 zile la dispoziţie

MIRCEA BĂSESCU: 10 zile are pentru recurs

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Da.

MIRCEA BĂSESCU: Păi să facă avocata cerere.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi fii atent, îţi fac cererea de strămutare şi vin în două trei zile la matale cu ea. 

MIRCEA BĂSESCU: S-o văd şi eu

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi matale degeaba o vezi că nu ştii matale ce e în cererea aia. Degeaba o vezi matale. 

MIRCEA BĂSESCU: Corect. Păi şi atunci de ce vii cu ea la mine? 

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi vin ca să...

MIRCEA BĂSESCU: Păi trebuie depusă acolo.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi stai puţin, trebuie să o iei matale să o depui sau să trimiţi matale pe cineva să o depui, ştii de ce? Ca să iei termenul în 2-3 zile, ca să poţi s-o strămuţi, că aşa ăştia de la Înalta Curte îţi dă termen în două-trei luni, …

MIRCEA BĂSESCU: Da...? Băi dar nu, nu pot eu sau frate-miu sa apărem acolo, de ce nu înţelegeţi?  

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi ştiu că nu pot să apari mânca-ţi-aş... dar mai aveţi o portiţă dumneavoastră, puteţi...n-aveţi voi un om de bază pe care să-l trimiteţi pe şustache să faceţi, că aveţi, da nu v-aţi forţat nota, că dumneavoastră dacă forţaţi nota.....

MIRCEA BĂSESCU: Eee... nu....am forţat-o de dracii au găsit-o....

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: N-ai forţat-o nene, că daca forţai.....

Mircea Băsescu: La mine au ajuns doar 250.000, atunci când ”mi s-a pus mormanul ăla de dolari în brațe”

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Vroiam să te întreb ceva, te rog eu, tu ştii ce mi-a zis el? Prima dată, atunci când i-a luat pe ăia 350.000 de euro... te-ai dus matale cu el în maşină şi i-aţi dus la Bucureşti? Aşa-i?

MIRCEA BĂSESCU: NU

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dar ţi i-a adus.

MIRCEA BĂSESCU: Măi, să ştii că mi-a dat.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Ţi-a dat...dar o parte din ei....unde e mă mânca-ţi-aş?

MIRCEA BĂSESCU: Dar să ştii că la mine a ajuns....

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Toţi?

MIRCEA BĂSESCU: La mine au ajuns doar 250 de mii....

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Atâta?

MIRCEA BĂSESCU: Da.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Şi la el restul?

MIRCEA BĂSESCU: Eu de aia eram curios atuncea când MI S-A PUS MORMANUL ĂLA DE DOLARI ÎN BRAŢE, deci la mine atât a ajuns să ştii!


Pedeapsa promisă de Mircea Băsescu pentru Bercea Mondial: 1 an

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Hai să vedem cum îl scăpăm pe tata...


MIRCEA BASESCU: Măi trebuie să....trebuie să...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Trebuie...când mai trebuie mă nene că l-a condamnat

MIRCEA BASESCU: Eu asta şi doream să se ajungă la...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Să-l condamne? 

MIRCEA BASESCU: Să-l condamne la 1 an.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Ştii când matale mi-ai zis că-l condamnă la 10 luni sau la 1 an, nu mi-ai zis matele aşa? 

MIRCEA BASESCU: Nu ţi-am zis eu aşa? 

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Şi, ia uite, la cât l-a condamnat!

MIRCEA BASESCU: Păi aşa era tot mersul făcut...să-l condamne, cât a stat până acuma şi gata...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Era toată lumea mulţumită şi presa, şi politicienii...

MIRCEA BASESCU: Păi ai văzut că şi presa a sărit, că prea mult i-a dat lu' Bercea...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dar stai puţin, matale când te duci acuma ultima oară la TRAIAN, când pleci la TRAIAN?

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dacă mata depui o cerere de înlocuire...dar să n-o pui până nu-ţi faci toate notele... Mi-ai zis, Florine, du-te şi depune-o, îi dă drumu de la Craiova, că dacă nu-i dă drumu' de la Craiova nu mai poţi face recurs la cerere, că asta e fără drept de recurs. 

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Când i-am dat ăia 350.000 euro, matale ai ştiut de ei? 

MIRCEA BĂSESCU: Nu

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: De ăia 350.000 n-ai ştiut? 

MIRCEA BĂSESCU: Care? 

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Ba da ai ştiut nene, nu ştii că ai spus du-te şi du-i lui Marian. Când am venit eu prima data la matale.... Am venit cu mama după aceea cu ăia 350.000 după mine... şi atunci ţi-a dat din primii bani, ţi-a dat lu' matale 250.000 sau din a doua tranşă, că eu i-am dat doua tranşe lui, o dată 350.000 şi o dată 250.000, şi matale ai ştiut de ambele tranşe, ai ştiut.

MIRCEA BĂSESCU: Nu, am ştiut de una, am ştiut doar de una. 

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: De o tranşă ai ştiut? 

MIRCEA BĂSESCU: Una....

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: De ăia 350 .000 ai ştiut mata....

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Du-te şi dă-mi-l pe tata afară, te rog eu....

MIRCEA BĂSESCU: Nu se pune problema.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Te rog eu mult de tot, şefule.

MIRCEA BASESCU: Trebuie să-l scoatem.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Scoate-l afară...

MIRCEA BASESCU: Deci e clar, da...nu mai da la nimeni

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Nu mai dau nici 1000 de lei, la nimeni. Dacă vrei ţi-i aduc pe toţi aici, să mi-i ţii matale să vezi, că nu mai merg pe nicio mână, numa' dă-mi-l afară.

MIRCEA BASESCU: Acuma nu mai da la nimeni niciun ban. Lasă-l mă, pe Marian, treaba ta ce ai cu Marian, dar nu Marian e problema mea.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Problema noastră e tata, să scape tata.

MIRCEA BASESCU: Problema mea e Anghel Sandu. 

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Trebuia mă, să te duci mă demult la TRAIAN, să-l forţezi ca să-i dea drumu'.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: La el poţi mă, să-i spui, că-i frate-tu....
MIRCEA BASESCU: Unde...la TRAIAN mă duc, da nu pot să mă duc eu la Craiova....

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dar dacă matale te duci la el şi el...şi el trimite... că trimite biletul...că să-i dea drumu'. Sună şi zi să nu mai facă recurs Parchetul, să facem decât noi recurs că dacă îi face recurs Parchetul îi mai dă ani, poate să-i mai pluseze, dar dacă nu-i mai face, poate să-i mai ia din ani. 

Discuţia intermediarului Marian Căpăţână-Bercea 

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Deci eu aseară am stat patru ore la el (NR. MIRCEA BĂSESCU ) şi eu i-am spus în felul următor: Băi frate, uite care-i treaba, eu nu vreau să am de-a face cu oamenii ăştia din cauza ta. Deci eu am vorbit mai urât decât de obicei. 

Dacă ştii că la recurs nu îi dă un an cu suspendare, mânca-ţi-aş, acum, în momentul ăsta mie îmi spui. Băi, frate! Deci nu pot să-ţi spun mai multe chestii. Cea mai mare treabă nasoală este că sunt înregistrat şi eu şi Matale la SRI. 

STELA ANGHEL, soţia lui Bercea Mondial: Noi? 

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Da. Suntem, pentru că el are casa sub urmărire, are vreo doi-trei inşi care stă pe acolo.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Dar stai puţin,...

STELA ANGHEL, soţia lui Bercea Mondial: Mă duc cu aia mică eu, mă duc la naşu'

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Nu, nu, nu, e altă chestie aicea. A avut nişte microfoane băgate, înţelegi? El mi-a spus aseară că a avut ... Am ieşit în curte acolo

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Eu i-am spus clar. Măi frate, eu sunt din Drăgăneşti, eu i-am adus pe oamenii ăia la tine, trebuia să nu te pui nici naş, trebuia să nu ne faci niciun rău, că mi-ai făcut şi mie rău, le-ai făcut şi ălora rău. (....) 

STELA ANGHEL, soţia lui Bercea Mondial: Păi i-a făcut ăluia rău că a luat 7 ani.
MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Tu trebuie să-mi spui mie un singur lucru: le dai cu suspendare sau spune-mi acuma mă, mânca-ţi-aş, că nu mai pot eu! Ajung să....Nu, nu 

STELA ANGHEL, soţia lui Bercea Mondial: Dacă nu, să ia Mariane trei ani...

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Ce să ia frate, că eu i-am spus clar...

FLORIN ANGHEL,fiul lui Bercea Mondial: Măi Mariane, fii atent, nu mă mai 
interesează că şi aşa înapoi nu mai mergem pe mâna voastră, eu vreau să ne daţi banii. Eu te întreb ceva: când ţi-am adus pe ăia 350.000 de euro, tu unde i-ai dus? 

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: La Bucureşti

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi stai puţin, i-ai dus la el sau le-ai dus la...că tu mi-ai spus că....

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: La Bucureşti, măh!

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Păi tu mi-ai spus că i-ai dus la el şi după aceea ...

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Băi, am mers împreună la Bucureşti

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: El mi-a zis că nu a mers cu tine împreună şi că ai luat tu 350.000 de euro şi el 250.000  de euro

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Nu mă, nu!

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Băi, am fost la el la birou, aşa mi-a zis.

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Măi, omule, ascultă-mă ce-ţi zic! Tu mi-ai dat 600 de mii de euro.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Da, 600.000 de euro.

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Deci două tranşe..300 cu trei sute.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Nu, 350 şi 250

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Prima dată 250 şi asta...

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Nu, 350 prima dată şi a doua 250 şi i-ai dus la el.

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Eu i-am dus la el, toţi.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Da

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Şi după aceea, împreună, am fost la Bucureşti. Eu i-am dat cu mâna mea.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: El mi-a zis că nu. Că nu a luat decât 250 de mii.

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Măi omule, ascultă-mă ce-ţi spun, lasă-mă să termin ideea!

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Că restul a rămas la tine.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Ce? A rămas la tine 350 de mii. 

STELA ANGHEL, soţia lui Bercea Mondial: Şi azi mi-a zis vorba asta.

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Zi mă, la cine ai dat? I-ai dat lu' fra-su bani?

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Nu direct

FLORIN ANGHEL, fiul lui Bercea Mondial: Nu direct. Nu i-ai dat lu' fra-su bani... i-ai dat prin cineva...păi şi de ce n-a făcut mă nimic?

MARIAN CĂPĂŢÂNĂ: Singura treabă....a fost de la SRI băgată...

4 comentarii :

Anonim spunea...

Eu as indrazni sa-l includ( pe frate) in categoria ''foarte prost'' adaugind si epitetele de ''hapsin, grandoman, arogant'', toate acestea fiind ''armonizate'' cu prostia .
De aici vine si sfirsitul fratelui - fratelui care nu cred ca mai are cum sa se extraga din mocirla, cu precadere fata de exterior(romanii sint de mult inerti).
Un argument in favoarea ideii de mai sus este implicarea lui ABRAHAM( http://misa-yoga.blogspot.com/2008/11/masonul-de-grad-33-pavel-abraham-fost.html)in poveste(care nu poate fi intimplatoare); masonii l-au intronat, masonii il detroneaza !!!
Sa speram ca va demisiona si nu ne va obliga la eforturi suplimentare !!!

Riddick spunea...

Hm... "ăia" l-au susţinut în 2012...

Anonim spunea...

crin antonescu si blaga sunt oameni mai putin patati,domnilor????
Presedintele Basescu nu are de ce sa-si dea demisia!
Manipulare a la latrina 3 si voiculescu.
Bravo Natiune,

Riddick spunea...

Băsescu ajută candidatul PSD, o va face - poate - şi prin demisie, apropiind termenul alegerilor prezidenţiale.

Toţi cei trei citaţi au "probleme".


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: