18 august 2010

Mircea Mihăieş: "Dar prea mulţi membri aveau agende separate, gen Stelian Tănase, iar alţii nu aveau, în general, nimic în cap, decât deputăţia cu orice preţ, precum Crin Antonescu"


 Mircea Mihăieş, într-un interviu cu Eugen Istodor:
"À propos de acest politician cu ifose prezidenţiale (dar şi à propos de memoria noastră): ştii prin câte partide a trecut — deşi el ne şmechereşte c-a fost doar într-unul? Le-am numărat de curând: la începutul anilor ’90 a fost penelist (ajungând chiar şeful organizaţiei de Tulcea), apoi a intrat în PAC, care l-a propulsat în parlament. La momentul potrivit, s-a înhăitat cu Patriciu şi Tăriceanu, în PL ’93. După care — n-o să-ţi vină să crezi ! — a fost o perioadă independent. În fine, s-a pogorât, precum Moise, asupra PNL-ului, în frunea căruia a reuşit să ajungă. Un caz prodigios de lene activă!"

5 comentarii :

Crystal Clear spunea...

Nu inteleg cum Mircea Mihaies coboara atat de jos incat sa-i dea interviuri lui Istodor.
Doar ca sa se planga de Boc ?
Eu am o singura intrebare pentru toti care se plang : sa ne spuna de ce le este rau? Ce problema au?
Muncesc pe branci si nu sunt platiti?
Sunt suparati ca platesc impozit?
Care-i problema.
De altfel nici dom' profesor nu se lasa :
http://cristianpreda.ro/2010/08/18/responsabilitatea-politica/

Mai sunt si alti nemultumiti :

http://www.mediafax.ro/politic/raluca-turcan-trebuie-competenta-in-guvernare-daca-nu-apar-rezultate-va-trebui-sa-intervenim-6937668

Riddick spunea...

Mă bucur că ai observat chestiunea. Înadins nu am comentat nimic referitor la idiotul de Istodor, de la Caţavencul lui Vântu.

Mihăieş mă surprinde însă, Turcan ceva mai puţin.

Să vedem ce mai urmează.

Crystal Clear spunea...

Asa se autodescalifica "intelectualii" care vor sa fie respectati.Cu un interviu dat lui Istodor.
Oare primesc bani pentru interviurile astea?

Nu inteleg problema lui M Mihaies.
Este financiara?
Cine sa-l ajute financiar pe Mihaies?
Boc ?
Eu platesc impozite de cand ma stiu.
La inceput imi chemam singura controlul financiar ca sa fiu sigura sa nu gresesc si ca-mi platesc impozitele CORECT.

Cred ca este foarte important sa-mi platesc impozitele, sa dorm linistita noaptea si sa ma gandesc ce sa fac mai departe ca sa castig mai mult.
Ma gandesc sa ma mai duc la inca o scoala ca sa mai obtin o calificare care sa ma ajute daca vin vremuri tulburi.
Nu m-am gandit niciodata sa cer bani de la Boc

Este jenant pentru un barbat sa se planga in felul asta....

Riddick spunea...

Să vedem ce mai scrie la Ev.z. Dacă schimbă linia, e clar.

Crystal Clear spunea...

Sper sa nu-l aud si Patapievici plangand dupa banii lui Boc.
Barbati in toata firea !


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Cătălin Predoiu, 2013: "Cunoscuta 'axă' Washington - Londra - Bucureşti trebuie să includă şi Berlinul. 

Cătălin Predoiu, 2013: "Fundaţia Konrad Adenauer este un partener al României. A ajutat mult România, de exemplu, a furnizat experţi pentru elaborarea unor acte normative ale Ministerului Justiţiei. În prezent, derulează un program important de cursuri de guvernare publică, în care sunt implicaţi 120 de experţi în varii domenii. Vom coopta aceşti experţi în aparatul tehnic al Guvernului Alternativă PDL, ca staff de suport al miniştrilor noştri. Suntem un partid de centru dreapta care crede în proiectul european şi valorile europene."

 

Postări populare: