17 iulie 2010

Doi ani de la alegerile locale



10 comentarii :

Crystal Clear spunea...

"Multi vor, putini pot"
:))))

Clipul este de miloane !

Riddick spunea...

Userul Youtube care a postat clipul este

zeulthorcuciocan

Căutam emilthor pe Youtube, are un alt clip... doar unul.

Crystal Clear spunea...

Who knows ?...

Riddick spunea...

Am mai văzut intrând pe blog cu IP-uri de Spania, dar...

Am văzut şi comentarii semnate Thor...

Crystal Clear spunea...

Nu cred ca se mai implica.
A fost dezamagit de ceva,asa cred eu
Oricum ceea ce a facut a fost din pasiune reala.A dat o bucatica din sufletul lui ,cu generozitate.


Ceea ce este mare lucru !

Asa cred eu :)

Riddick spunea...

A scris în ultimele postări că va mai comenta pe Hotnews, sau dacă vor fi evenimente importante.

Crystal Clear spunea...

Da, stiu.

Raspund numai acum-am plecat neplanificat si n-am crezut ca intarzii atat de mult- a fost un trafic infernal..

Riddick spunea...

Nu am avut deloc inspiraţie ca să scriu în ultimele 24h, doar comentarii.

Două evenimente mai importante:

-intern - alegeri locale anticipate în comuna Vultureşti, Argeş (primarul PSD şi-a dat demisia, PDL a avut în 2008 7,5%);

- extern - anularea acordului FMI/UE cu Ungaria, am impresia că vor să-l saboteze pe Viktor Orban, un lider autentic al ungurilor.

Crystal Clear spunea...

Mersi frumos-n-am avut curaj sa te deranjez si sa te intreb despre noutati. :)
Nu-mi place ca am auzit despre un plan de masuri anuntat de Videanu pentru controlul preturilor

Ne lamurim maine
Multumesc frumos pentru raspuns

Noapte buna :)

Riddick spunea...

Noapte bună ! Om vedea ce şi cum.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Andrei Cornea, 2011: "Dacă statele rămân suverane, ele vor continua să facă ceea ce cred şi ceea ce consideră că le este de folos, în pofida intereselor comune. Rezultă că trebuie mers înainte – mai repede sau mai încet – spre un sistem federal sau măcar confederal, cu un guvern central dotat cu puteri mari în domeniul economiei, apărării şi externelor, cu un parlament bicameral după modelul american şi cu guverne ale statelor responsabile numai pentru afacerile interne, justiţie, educaţie, cultură, eventual sănătate şi muncă. Căci atunci când vorbim despre pierderea suveranităţii naţionale, despre cine anume vorbim în fapt ca fiind „perdanţii“? Despre plătitorii obişnuiţi de impozite, cu rate la bănci, cu salarii ameninţate ba de tăieri, ba de inflaţie? Despre pensionarii cu pensiile în pericol? Despre beneficiarii sistemelor de asigurări ce acumulează datorii peste datorii? Despre şomeri? Nu, ci vorbim despre elitele politice europene din cele 27 de state. Ele sunt acelea care şi-ar pierde suveranitatea – mai ales aceea de a cheltui nestăvilit şi de a face promisiuni imposibil de ţinut. Vor trebui să se consoleze mulţi parlamentari naţionali cu un rol mai modest (dar deloc neglijabil). Dintre miniştrii şi funcţionarii guvernamentali, unii, precum cei de la externe sau de la armată, vor trebui să dispară pur şi simplu."

 

Postări populare: