10 ianuarie 2011

Aşa-i...



Emil Boc la TVR1 : "PNL a trădat definitiv electoratul de dreapta, a trecut în tabăra lui Iliescu, Voiculescu şi Ponta".

Eu remarcasem problema încă din vara lui 2005 (what goes around, comes around), din ziua discursului lui Papion, care invoca inundaţiile spre a nu face alegeri anticipate, aşa cum se votase în cadrul Alianţei D.A.

UPDATE: Lăzăroiu (de pus în ramă !):

"Pe mine mă miră că PC, un partid cu oameni întreprinzători, cum sunt Dan Voiculescu şi Maria Grapini, care au salariaţi pe care îi plătesc după cât muncesc, se aliază cu un partid condus de un asistat social, un şomer de lux, Crin Antonescu, care are prezenţă de 1% în Parlament, dar ia indemnizaţia întreagă. Nu mi se pare ruşinos să te aliezi cu Felix, ci să te aliezi cu Crin".

7 comentarii :

Riddick spunea...

Pentru conformitate, citatul corect:

"Se separă în sfârşit apele în politica românească. Cei de stânga rămân de stânga, PSD, PNL, PC, cei de dreapta, PDL şi UDMR, rămân de dreapta. Astăzi, PNL-ul şi-a dat jos masca, a trădat definitiv electoratul de dreapta, a trecut în tabăra lui Iliescu, Voiculescu şi Ponta. E bine că are loc această clarificare. Tot ce au făcut din 2008 încoace au demonstrat că sunt partide de stânga, de sorginte comunistă, care promovează politici care nu au nimic de-a face cu modernizarea statului. Cei de dreapta şi-au asumat restructurarea, modernizarea statului. Practic e o altă Mărie cu altă pălărie, dar care subliniază că partidele de stânga s-au unit într-un bloc".

http://www.realitatea.net/boc-pnl-si-a-dat-jos-masca-a-trecut-in-tabara-lui-iliescu-voiculescu-si-ponta_790210.html

Crystal Clear spunea...

Cine l-o fi facut pe Lazaroiu consilier prezidential?
Basescu ?

Riddick spunea...

Da' cine ?

Aici, tehnic, zice bine, Porumbacu este un parazit care produce doar vorbe.

Crystal Clear spunea...

N-am comentat asta...

Riddick spunea...

Am înţeles sensul întrebării, dar nu am un răspuns. Nu ştiu.

NTN spunea...

"Antonescu e Sobaru al II-lea", Mircea Mihaies =)))

http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatul-evz-sobaru-al-ii-lea-917739.html

Riddick spunea...

Am citit articolul, e tare.


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2011: "Înainte de a fi români, am fost europeni. Și creștini. Ce altceva suntem decât un amestec rasial daco-romano-slavo-cuman? De ce ne temem, așadar, de Statele Unite ale Europei, de parcă am pierde mai mult decât am câștiga? De parcă acquis-ul comunitar nu prevalează deja asupra legislațiilor naționale. Acest proiect nu e nou; el a fost doar diluat pe parcurs. Este proiectul federalist al creștin-democraților care în anii 1940-50 au pus bazele Uniunii Europene. Un proiect abandonat la jumătate de drum: Parlament European, dar nu și guvern federal european. Monedă unică, fără guvernanță financiară unică. Spațiu comun de securitate, fără armată comună. A venit momentul să desăvârşim proiectul gândit de Robert Schuman, Alcide de Gasperi, Konrad Adenauer, Grigore Gafencu și alți politicieni creștin-democrați după cel de-al doilea război mondial."

 

Postări populare: