20 ianuarie 2020

Am mai zis-o cândva: "Nu iese din prima? Atunci se reia operaţiunea - iar, şi iar, şi iar, şi iar!"


Dai cu el de toţi pereţii, îl suspenzi non-stop, până o pricepe (sau nu...) poolimea că "aşa trebuie", şi votează demiterea. Nu-l laşi să zburde ca pe moşia lu' tac'su. Iar între timp (în interimat) îi deşurubezi oamenii a căror numire/demitere depinde strict de preşedinte. 

Era vorba despre Băsescu, dar simptomele şi tratamentul sunt aceleaşi şi acum. Dar tot ca şi atunci: "Cin' s-o facă? Ăştia?!"
  • el problemo: Pentru demitere trebuie ratificarea validării la CCR cu ŞASE voturi (din nouă) a eventualului referendum valid. Nu cred că acum "sunt tocmai şase" (poate că da...), însă când ar fi un CCR mai convenabil? După ce-şi mai pun iohanniştii acolo oameni de-ai lor, "la completare"?! Dacă CCR "n-aude n-a vede" şi nu validează, apăî îi bai mare, şi... vii cu masili sub geamul lor, este?
Această postare este pentru dumneavoastră și în mod special pentru politicienii de la PSD!
Repet,
poate nu am fost explicit:
Acesta este momentul inițierii procedurii de Suspendare a Președintelui României, Klaus Werner Iohannis!
Suspendarea lui Iohannis înseamnă că cel puțin timp de o lună, Iohannis nu mai este Președintele României!
Nu o zi, nu două, ci o lună!
Iar dacă la Referendum nu va fi demis, îl mai suspendați odată, zevzecilor!
Mutați radical dezbaterea publică și eliminați riscul instaurării Dictaturii Iohanniste în România!
Pricepeți sau nu?
Ăsta nu e un joc politic, este la mijloc soarta României!
Terminați cu jocurile de partid și de culise, și cu Congresele voastre de care li se rupe oamenilor și faceți dracului ceva să vă opuneți Nazistului, momâilor!
Nu vă mai lamentați pe la televizor că viața e grea și Iohannis e rău, iar voi sunteți niște mămăligi împrăștiate!
Treziți-vă dracului odată, mormolocilor, că ne lasă Nazistul fără țară!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1219930588396284&id=100011380636787

6 comentarii :

Anonim spunea...

La asta , " Am mai zis-o cândva: "Nu iese din prima? Atunci se reia operaţiunea - iar, şi iar, şi iar, şi iar!" trebuia adaugat : PANA IESE CEEA CE TREBUIE , vorba lui Vladimir Ilici Lenin ! Si eu am mai zis candva : GELU VISAN , ASTA VORBESTE ??? Intrebare : din partea domnului Visan aceasta huiduiala la adresa sasalaului este considerata declaratie politica ? Nu de alta dar , daca eu fac fix acelasi lucru , " ma leaga " in 24 de ore ... chiar si mai curand . Ma leaga , in sensul ca ma amendeaza conform legii iar chestia de la Iasi sau de pe aiurea , cu primarul ala care-a reusit sa-i amendeze { conform legii } p'aia care-l injurau pe FB , este zic eu suficient de relevanta . In aceasta situatie , daca dl. Visan o zice si n-are nimeni nimic cu el , din doua una : fie e blat cu neamtul fie ... e " cu voie de la Politie " si-atunci dl. Visan mananca CACAT , ca de obicei . Respect Riddick si-ti doresc sa ai o saptamana , de la excelent in sus !

Riddick spunea...

Gelu Vişan n-a făcut nimic deosebit, n-a "ameninţat", ce a cerut sunt proceduri legale, parlamentare, constituţionale.

Foarte evidente, de altfel.

Anonim spunea...

Dar , te-ntreb eu , nu cumva dl. Visan era alaturi de cei , de cel ce-a servit drept model sasalaului si acolitilor lui ??? Te-ntreb eu , chiar ti-a parut ca , pe vremea cand dl. Visan era in Parlamentul Romaniei si-n PDL , una dintre vocile ... puternice ce faceau suficient " zgomot " , nu erau aceleasi , " proceduri legale , parlamentare , constitutionale " ? Atunci , parca nu i-am auzit discursul plin de ...suparare si daca nici asta n-a luat cuvantul de la tribuna Paralmentului...

Riddick spunea...

Nu-l văd vreun "geniu", dar nici nu-l văd ca oportunist. Anulează chestiile alea, cele afirmate de el ACUM? Pe vremea aia eu eram... băsist (dar mă dezmeticeam rapid). Mă dezmeticisem parţial de prin 2000, când la turul întâi l-am votat (fără nicio convingere) pe... Iţicărescu, iar la turul al doilea pe CV Tudor şi nu pe Ilici, cum ţipau Alianţa Civică, "22" şi Grupul pentru Dialog Social.

Riddick spunea...

"Pe vremea aia"...

Trebuie să precizez mai clar: de prin ianuarie 2010 am început "trezirea totală". În 2012 "eram deja unde trebuie" (nu însă şi pro USL, şi am avut dreptate iar).

Anonim spunea...

In 2012 , in iarna lui 2012 eram alaturi de USL-asi { cum dracu m-am putut insela in asemenea hal nici azi nu-mi pot da seama , ce plasa am putut lua cu ei am s-o spun si la mortzi } si vreo cateva zile mi-am exprimat in Piata Universitatii oftica pe PDL , Traian Basescu si... Emil Boc . Azi , daca insusi Iisus Hristos va venii sa ma cheme la un meeting de protest chiar si impotriva sasalaului { pe care sti bine ca nu-l pot suferi in mortii ma-sii } si-a " guvernului sau " , guvern condus de Orban Ludovic , i-asi spune aluia : MANTUITORULE... DU-TE SINGUR , EU STAU ACASA SI DAU ... SEX ORAL ORICUI !!! Respect Riddick !


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Adrian Papahagi, 2012: "Nu mă voi ascunde după deget: suplimentul FCD este într-adevăr un manifest, fiindcă socotim că Uniunea Europeană este un proiect neterminat și că doar desăvârșindu-l, creând adică Statele Unite ale Europei, putem să evităm perspectiva deloc încântătoare de a deveni un vulgar apendice al Asiei, un muzeu al civilizațiilor sau o simplă piață de desfacere pentru economiile emergente. Înainte de toate, doream să subliniez, prin contrast cu îngustimea identităților naționale, care sunt niște constructe relativ recente, larghețea identității europene și universalitatea celei creștine. Creștinismul transcende națiile, cu tot tribalismul și triumfalismul lor războinic".

 

Postări populare: