Uite care-i treaba, teleormane. S-au cam înmulţit bâlbele şi eu te cam bănuiesc c-ai fi (la fel ca şi Ponta) un pion otrăvit plantat de Sistem ca să ţină treaba-n loc. I-ai dat muniţie lui Sasone cu aiureala aia a ta de amnistie (o programai, dracu', după ce-l zburai de la Cotroceni). Acum ăsta vrea referendum la temă. Da' poate i-o iei înainte, suspendându-l şi deci venind cu un referendum iute-iute, înainte de-al lui.

© my angry rants

08 aprilie 2013

Margaret Thatcher (1925-2013)



La fel ca şi Churchill, Margaret Thatcher a fost un personaj-cheie care a dat o direcţie Marii Britanii în momente de criză, depăşindu-le. Sfârşitul carierei sale a fost grăbit de reformatorii din partidul său.


Începuturile politice ale lui Margaret Thatcher



NO! NO! NO! (2:02)

...şi finalul carierei politice.

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Traian Băsescu, 2011: "Am făcut o trecere în revistă legată de problemele Uniunii Europene şi eu am susţinut nevoia unei mult mai puternice integrări şi nu mă jenez să reiau teza nevoii de a crea Statele Unite ale Europei. Mai mult, am subliniat faptul că nu avem timp de tergiversări şi calendarul unor decizii importante trebuie să fie foarte strâns".


Postări populare (nu P.P.E. !):