Te pomeneşti că Dragnea o fi comentator politic, nu lider al coaliţiei de guvernare şi lider al PSD. Cea mai recentă zicală de-a sa este despre vaccinare: „Eu am foarte mari rezerve pentru a obliga, pentru a fi o măsură obligatorie. Vă spun sincer, am foarte mari rezerve aici”. Da, teleormane, nu trebuia să repeţi. Matale ai rezerve, da' ministrul sănătăţii merge-nainte cu legea care obligă (!) părinţii să vaccineze copiii, şi GrindeAnus o susţine. Nu mai înşir lista "dezacordurilor" care între timp au trecut de legiferare...

© my angry ants

25 noiembrie 2012

Ce crede Ponta despre Cuba ?



E sau nu e o dictatură sud-americană ? dar central-americană ?
Ponta: "Dacă oamenii votează majoritatea absolută pentru USL, acela este cel mai bun răspuns pentru domnul preşedinte, iar domnia sa sigur va respecta, că doar nu suntem o dictatură sud-americană. Ştiţi, şi Ceauşescu spunea că el ştie mai bine, iar poporul greşeşte. Eu nu cred că domnul Băsescu o să ne spună că poporul a greşit şi el ştie mai bine, că nu are cum să ştie mai bine şi nimeni nu va accepta acest lucru."
Poza e de la blogul lui Radu Tudor (săgeata îmi aparţine).


Raspunsul corect poate fi găsit (şi) aici. Sau aici.

Niciun comentariu :


Citate din gândirea profundă a europeiştilor RO

Dan Tăpălagă, 2011: "La fel ca pe vremea altui imperiu, patria este acolo unde îți este bine. Până la urma va trebui să întelegem asta cu toții. Mai avem apoi de făcut trecerea la al treilea nivel. Mai trebuie să reușim un salt mental, de la patriotismul local și cel național la un fel de patriotism european, dacă-i putem spune așa".


Postări populare (nu P.P.E. !):